2010-02-28
 08:12:51

EnRoligHelg



Har inte hunnit skriva ngt i bloggen på ett tag nu, fullt upp!

I Fredags var jag iaf in till Stockholm med Hanna och mormor. Mormor är ju alltid bra att ha med sig på sånt där! Vi fikade, åt mat och handlade en hel del!
Blev bla. jeans, smink, bh, strumpbyxor och lite annat jox för min del.

Efter det var det full fart hem igen, eller ja, om tågen inte stått stilla så hade det varit full fart. Pendeln var ca tio min innan vi ens börjat åka, utan för Knivsta var det el fel så då fick vi stanna där utanför ett tag. Sen skulle vi möta tre tåg där det endast fanns ETT spår = vänta mera. Vart väldigt stressad där et tag, tänk om jag skulle missa Upptåget nu då? Skulle ju till TiRK och ha en myshelg med Linda. Men smarta jag kom på att Upptåget låg bakom oss! Kom hem till slut iaf :)

Jag tror att myshelgen blev lyckad. Vi sov ju bara 2 h, och det brukar vara ett tecken på att den är det! Jag och Linda kirra femkamp, skratta så vi nästan dog, kasta vatten över hela golvet och krossade ostbågar. Barnen var  med på femkanmpen, skrattade så de nästan dog, skrattade lite till och kollade film. 




Två bilder från fem kampen. Skratta inte åt dem, hur många ostbågar får du in i käften på en gång? ;)

På lördagen ringde klockan vid sju, upp och fodra hästarna och duka frukost. Efter alla käkat gick några ut och var med på pay and jumpen, medan vissa andra stannade inne och kollade film. Jag joinade filmtittarna endel och städteamet beztående av mig själv endel. Lagade lite mat och ungarna blev tysta. Not.

Efter det visade jag Dino för en spekulant, det gick bra.

Skynda sig hem och byta om, för kl 16 stod det årsmöte på schemat. Boooring. Käka god tacos efter det iaf!
Linda missa bussen, inte ovanligt ;)
Hon sov kvar hos mig.
Vi var trötta.
Och osociala.
Hon sover fortfarande.

TRÖDJE IDAG!
/MoaChristinaSjöström


Linda Näsbom

<3



PUBLICERAT: 2010-02-28, 10:12:06 | URL: http://lindanasbom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: