2010-02-22
 16:53:30

Hockey, Trödje och Extrem kyla!

Igår fyllde Linn 18, så jag, Jempa, Alex och Sofie va hem till henne och smaskade smörgåstårta! Viktor var också där, men han kolla mest på TV...

I morse väckte pappa mig 4.50 för klockan halv 6 åkte vi till hans jobb föratt kolla på hockeymatch mellan Sverige och Finland. Sverige vann med 3-0! Förövrigt var det 26 minusgrader när vi lämnade Tierp.

Christine hämtade upp mig nån gång där på morgonkvisten och vi drog ut till Trödje. Fixade i stallet där å red lite innan vi käkade kyklingrulle på Trödje pizzerian. :)

Väl hemma igen möts jag av Ani som har rymmt ur hagen och är smått förtvivlad över att hon inte kan ta sig in i hagen till Fabbe igen, töntig hon är ibland.

Nu sitter jag å pratar gojja med min gulliga lillasyster Klara, hon är lika glad och pigg som vanligt! (:

22/2-10
Klara <3

/MoaChristinaSjöström



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: